Новини

Жителите на село Поляна вече имат по-сигурно електрозахранване

29.07.2016

130 домакинства от силистренското село Поляна вече ще получават по-стабилно електрозахранване в своите домове след като служители на ЕНЕРГО-ПРО подмениха 2050 метра проводници между 16 стълба от въздушната мрежа в селото. Новите проводници са с по-голямо сечение и могат да поемат по-сериозно натоварване при увеличаване на консумацията. Мрежата в селото е изграждана преди десетилетия и е проектирана за по-ниско потребление.... виж още

ЕНЕРГО-ПРО инвестира 7 милиона в област Добрич през 2016 г.

20.07.2016

ЕНЕРГО-ПРО продължава да обновява съоръжения от електроразпределителната мрежа на територията на област Добрич и през тази година. Инвестициите в размер на 7 милиона лева включват реконструкция на електрически мрежи в малки населени места, рехабилитация на въздушни електропроводи, подмяна на измервателни трансформатори и др. „През 2016 година реализираме инвестиционни проекти в две направления - за развитие на мрежата и за подобряване качеството и сигурността на електрозахранването на нашите клиенти.... виж още

Линия 0700 1 61 61 за връзка с телефонния център на ЕНЕРГО-ПРО вече работи

13.07.2016

Връзката с националната телефонна линия 0700 1 61 61 на ЕНЕРГО-ПРО вече е възстановена. Както по-рано днес компанията съобщи, причина за прекъсване на връзката с Телефонния център беше технически проблем от страна на МТЕЛ, поради което бяха обявени временни телефони за сигнали за аварии.  Към 10.... виж още

Временни телефони за сигнали за аварии обяви ЕНЕРГО-ПРО

13.07.2016

Технически проблем от страна на МТЕЛ прекъсна връзката с националната телефонна линия  0700 1 61 61 на ЕНЕРГО-ПРО. Компанията обяви временни телефони за сигнали за аварии:  0897006601, 0898006602 и 0897006604. ЕНЕРГО-ПРО се извинява за неудобството и моли своите клиенти да използват временните телефони приоритетно за сигнали за аварии и други неотложни проблеми, свързани с доставката на електроенергия.... виж още

Клиентите на ЕНЕРГО-ПРО могат да отчетат сами показанията на електромерите при очакваната промяна на цените на електроенергията от 1 юли 2016

28.06.2016

Във връзка с очакваното решение на Комисията за енергийно и водно регулиране (КЕВР) за изменение в цените на електрическата енергия и мрежовите услуги от 1 юли 2016 г., ЕНЕРГО-ПРО дава възможност на своите клиенти да отчетат сами показанията на електромерите и да заявят данните на денонощен телефон 0700 1 61 61, имейл service@energo-pro.bg или в най-удобния за тях център за обслужване на клиенти в срок до 5 юли 2016 г.... виж още

7000 участия в обучения по безопасна работа с електрически съоръжения регистрира Учебният център на ЕНЕРГО-ПРО

24.06.2016

Седма поредна година Учебният център на ЕНЕРГО-ПРО Мрежи подготвя квалифицирани специалисти да работят безопасно по съоръженията от електроразпределителната мрежа. Учебните зали са оборудвани с най-често използваните в практиката съоръжения, което дава възможност обученията да се провеждат в условия, аналогични на реалните. Близо 7000 са участията на енергетици - служители на компанията, на фирми подизпълнители и стажанти в специализирани курсове за придобиване на практически умения от създаването на Центъра през 2009 година до сега. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО стартира втори етап от лятната програма ЕНЕРГО-ПРО СТАРТ за бъдещи енергетици

23.06.2016

ЕНЕРГО-ПРО Мрежи обяви през май лятна програма ЕНЕРГО-ПРО СТАРТ, която дава възможност на студенти от техническите университети и ученици от гимназиите по електротехника да усвоят първоначален професионален опит в реални работни условия. Програмата е с продължителност 3 седмици и е платена. Първите 11 бъдещи енергетици вече стартираха своите първи стъпки в кариерата през юни. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО обнови своята информационна система във връзка със свободния пазар

27.05.2016

Днес центровете за обслужване на клиенти и онлайн касите възстановиха нормалната си работа Ускорените темпове на развитие на свободния пазар наложиха въвеждането на функционалности, с които ЕНЕРГО-ПРО адаптира своята информационна система за работа в новите условия. След кратко прекъсване в сряда и четвъртък за обновяване на системите, днес Центровете за обслужване на клиенти възстановиха приемането на плащания и заявления за услуги по ценоразписа на компанията. ... виж още

Позиция на ЕНЕРГО-ПРО Мрежи относно твърдения на КЗК за злоупотреба с господстващо положение

26.05.2016

Към настоящия момент ЕНЕРГО-ПРО Мрежи не е уведомено официално за предявеното от КЗК твърдение за нарушение по чл. 21 от ЗЗК, изразяващо се в злоупотреба с господстващо положение, нито е получило определение на КЗК за повдигане на обвинение. След като експертите се запознаят с конкретните твърдения на КЗК, компанията ще представи своите възражения в регламентирания за това срок. ... виж още

ЕНЕРГО-ПРО разширява функционалностите на своята информационна система във връзка със свободния пазар

18.05.2016

ЕНЕРГО-ПРО подготвя своята информационна система за работа в съответствие с изискванията на свободния пазар. Компанията въвежда нови функционалности, които улесняват процеса по смяна на доставчика на електрическа енергия на пазара по свободно договорени цени. В тази връзка, в периода 25-27 май 2016 г.... виж още